Sunday, January 24, 2010

Ungkapan Hati...


kali nie..

mmg da terlalu lama aku biarkan blog kekosongan..terlalu lame tak diupdate..

aku hnya membuka blog sekdar utk membaca penulisan kwn2..tiada masa utk diriku utk menaip ape yg terungkap di hati..

entah knape tiba-tiba kali nie terasa ingin menulis..



maybe,a lot of changes happened..

dlm mase blog nie tak diupdate..begitulah bnyknya perubahan yg berlaku..

aku sdiri merasai perubahan itu..
masa berlalu seolah2 terlalu pantas..hggakan aku tidak prnah sedar akannya..

hmpir stp hari...aku memikir akannya..


"apakah aku benar2 membuat pilihan yg tepat dlm hidup ini?"

"apakah diriku melakukan apa yg terbaik dlm erti hidup dgn memberi?"



kdgkala..aku terasa bersalah..


tp itulah pilihan yg perlu dibuat..dan selebihnya diriku berserah pd Ilahi..


Ya Allah,Engkaulah Maha Mengetahui apa yg terbaik buat hambaMu..



i like this song & also the video..


1 comment:

  1. ai afiq..nak pinjam buku aku tu ke..cam dh sampai seru je bunyi

    ReplyDelete